ახალციხეში რძის სექტორის მარკეტინგული კვლევის პრეზენტაცია გაიმართა
22:56 / 21.07.2017
ახალციხეში რძის სექტორის მარკეტინგული კვლევის პრეზენტაცია გაიმართა.
შეხვედრას ადგილობრივი ფერმერები დაესწრნენ.
კვლევა ფერმერთა ასოციაცია ,,ერთობის", "GBDC FERT"-ისა და სამცხე–ჯავახეთის სახელმწიფო უნივერსიტეტის თანამშრომლობით მომზადდა. ყველისა და რძის სექტორის მარკეტინგული კვლევა, რომელიც 2016 წელს ჩატარდა, მიზნად ისახავს მწარმოებლებისა და მომხმარებლების ინტერესების განსაზღვრას.
ფერმერები იმედოვნებენ, რომ კვლევის შედეგები მათ ბაზრის დივერსიფიცირებაში, საინტერესო ექსპერიმენტების ჩატარებასა და შემოსავლის გაზრდაში დაეხმარებათ.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
The views, opinions and statements expressed by the author/authors and those providing comments are theirs only and do not necessarily reflect the position of the Foundation or the Center. Therefore, the Open Society Georgia Foundation and Georgian Center for Strategy and Development are not responsible for the content of the information material.