ესეების კონკურსში მოხის სკოლის პედაგოგმა გაიმარჯვა
14:07 / 11.10.2017
ესეების კონკურსში "მასწავლებლები კონსტიტუციაზე" სამცხე–ჯავახეთიდან პირველი ადგილი, ადიგენის მუნიციპალიტეტის სოფელ მოხის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელმა დაიკავა.
თემურ ბერიძე, სხვა გამარჯვებულებთან ერთად, საქართველოს პრეზიდენტმა დააჯილდოვა და სპეციალური სერთიფიკატი გადასცა.
ესეების კონკურსის მიზანი საკონსტიტუციო რეფორმისა და კონსტიტუციაში შესატანი ცვლილებების შესახებ მასწავლებელთა დაინტერესება და მათი ინფორმირებულობის გაზრდა იყო.
კონკურსში მონაწილეობა 200-ზე მეტმა მასწავლებელმა მიიღო. ნამუშევრები სპეციალურმა ჟიურიმ შეაფასა.
პრეზიდენტმა 16 გამარჯვებული დაასახელა - 11 რეგიონიდან და 5 თბილისიდან.
ესეების კონკურსი საქართველოს პრეზიდენტის სარეზერვო ფონდმა დააფინანსა.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
The views, opinions and statements expressed by the author/authors and those providing comments are theirs only and do not necessarily reflect the position of the Foundation or the Center. Therefore, the Open Society Georgia Foundation and Georgian Center for Strategy and Development are not responsible for the content of the information material.