ეკონომიკა
მოკლევადიანი პროდუქტები და ელექტრონული ფული - მეწარმეები გადარჩენის გზებს ეძებენ
წერტილოვანი მარკეტინგი, ბიზნესის საჯარო რეკლამირება, დაბალბიუჯეტიანი პროდუქტების შექმნა, მცირე სოციალური აქტივობები და ონლაინგადახდის სისტემის დანერგვა - ეს ის მინიმალური სერვისებია, რომელიც კრიზისული ვითარების დროს ბიზნესის გადარჩენის ერთერთი აუცილებელი პირობაა.

როგორ უნდა გადაარჩინონ ორგანიზაცია მცირე და საშუალო ბიზნესის წარმომადგენლებმა, რომელ ვალუტაში უნდა გააკეთონ დანაზოგი, რა უნდა გაითვალისწინონ მენეჯერებმა და პანდემიის პირობებში სად უნდა ეძებენ გამოსავალი - ,,ციფრულ ქართველად" წოდებული ალეკო სუდაძე მეწარმეებს მოკლევადიანი პროდუქტებისა და სერვისების შექმნისკენ და ელექტრონული ფულის გააქტიურებისკენ მოუწოდებს
.

| Print |