ახალციხის საკრებულოსა და მერიაში, სახელფასო დანამატის სახით, 217 ათას ლარამდე გაიცა
ცხრა თვის განმავლობაში, ქალაქ ახალციხის საკრებულოსა და მერიაში, დანამატის სახით, 217 ათასამდე ლარია გაცემული. აღნიშნული ინფორმაცია ,,მე–9 არხმა” ოფიციალურად გამოითხოვა.

ცხრა თვის განმავლობაში, ქალაქ ახალციხის საკრებულოსა და მერიაში, დანამატის სახით, 217 ათასამდე ლარია გაცემული. აღნიშნული ინფორმაცია ,,მე–9 არხმა” ოფიციალურად გამოითხოვა.

თვითმმართველობიდან მიღებული წერილის მიხედვით, 76 292 ლარი საკრებულოს თავმჯდომარეზე, მოადგილეზე, კომისიის და ფრაქციის თავმჯდომარეებსა და აპარატის თანამშრომლებზეა გადანაწილებული.

დავით ლომიძე ამბობს, რომ საკრებულოში დანამატები დაბალი ხელფასებისა და ზეგანაკვეთური სამუშაოს გამო გაიცემა. ვინ და რა ოდენობის დანამატს მიიღებს – ეს ბიუროს სხდომაზე წყდება. საკრებულოს თავმჯდომარე ბოლო ოთხი თვის განმავლობაში გაცემული  დანამატების მზარდ სტატისტიკას, სხვადასხვა კულტურული ღონისძიებებსა და ბიუჯეტის პროექტის მომზადებაში, საკრებულოს წევრების ჩართულობით ხსნის.

 

სახელფასო დანამატებს ცუდ ტენდენციას უწოდებს საკრებულოს წევრი ,,ერთიანი ნაციონალური მოძრაობიდან,” რომელსაც დანამატი ექვსჯერ აქვს აღებული. მალხაზ გიქოშვილმა, როგორც ფრაქციის თავმჯდომარემ, ამ სახით 5 400 ლარი მიიღო. მიუხედავად ამისა, დეპუტატისთვის დანამატის პრინციპი გაუგებარია.

სახელფასო დანამატებში დახარჯული თანხა, სოციალურ პრობლემებს უნდა მოხმარებოდა – ამბობს საკრებულოს წევრი ,,გაერთიანებული დემოკრატიული მოძრაობიდან.” ჯიმშერ გოგოლაური მიიჩნევს, რომ დანამატს ყოველთვიურად და ყველა საჯარო მოხელე არ უნდა იღებდეს.

პრემიები სახელფასო დანამატმა ჩაანაცვლა – ამბობენ საერთაშორისო გამჭვირვალობა საქართველოში.” არჩილ თოდუას, ახალციხის საკრებულოსა და მერიის მიერ გაცემული თანხების შეფასება ვთხოვეთ. არასამთავრობო ორგანიზაციის წარმომადგენელს სახელფასო დანამატის ყოველთვიურად გაცემა, არასწორ გადაწყვეტილებად მიაჩნია.

ახალციხის მერიაში, სახელფასო დანამატების სახით, 140 551 ლარია გაცემული. რის მიხედვით გაიცემა დანამატი – ამ საკითხზე გასაუბრებას, მერის მოვალეობის შემსრულებელთან, ორი დღის განმავლობაში ვცდილობდით, თუმცა ილია ზარდიაშვილმა ამ საკითხზე საუბარი არ ისურვა. დანამატებზე საუბარს არ მოერიდა ადგილობრივი მოსახლეობა.

ახალციხის ბიუჯეტიდან სახელფასო დანამატის მუხლში, საკრებულოს 80 000 ლარი, მერიას კი 200 000 ლარი ჰქონდა გათვალისწინებული. თანხის უმეტესი ნაწილი უკვე გაცემულია. დანამატის გარდა, ახალციხის მერიისა და საკრებულოს თანამდებობის პირები და საჯარო მოხელეები, წელიწადში ორჯერ, პრემიას იღებენ. დავით ლომიძის თქმით, ნეგატიური დამოკიდებულების გამო, მთავრობა სახელფასო დანამატებისა და პრემიების გაუქმების საკითხს განიხილავს.


Facebook Twitter
ამავე კატეგორიაში
ამინდი
ახალციხე 10 °C
img
ახალქალაქი 7 °C
img
ასპინძა 9 °C
img
ადიგენი 17 °C
img
ბორჯომი 11 °C
img
თბილისი 14 °C
img
აბასთუმანი 9 °C
img
ბაკურიანი 6 °C
img
ნინოწმინდა 7 °C
img
ვალუტა
AMD
AMD
1000
6.8978
EUR
EUR
1
2.8837
RUB
RUB
100
2.8914
TRY
TRY
1
0.0829
USD
USD
1
2.6755
კალენდარი
«« მაისი  »»
2930 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 12
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
The views, opinions and statements expressed by the author/authors and those providing comments are theirs only and do not necessarily reflect the position of the Foundation or the Center. Therefore, the Open Society Georgia Foundation and Georgian Center for Strategy and Development are not responsible for the content of the information material.