2021 წლის თვითმმართველობის არჩევნებზე, სამცხე-ჯავახეთის ექვს მუნიციპალიტეტში მერობის 18 კანდიდატია რეგისტრირებული, აქედან ქალი ორია. მამაკაცები ჭარბობენ ახალციხეში, 13 მაჟორიტარულ ოლქში წარდგენილ დეპუტატობის კანდიდატებშიც, სადაც 57-დან 21 ქალია.
„ქართული ოცნება“ – 13 კანდიდატიდან ერთი ქალი,
„ლეიბორისტები“ და „თავისუფალ საქართველო“ - ახალციხეში თითო მაჟორიტარობის კანდიდატი ჰყავთ და ისინი მამაკაცები არიან,
„ლელო“ - სამი კანდიდატიდან ერთია ქალი,
„საქართველოს პატრიოტთა ალიანსი“ - ექვსი კანდიდატიდან სამია ქალი,
„ნაციონალური მოძრაობა“ - 13 კანდიდატიდან ორი ქალია,
„ევროპული საქართველო“ - 9 კანდიდატიდან ოთხი ქალია.
რაც შეეხება პროპორციულ სიებს - აქ ყველა პოლიტიკური სუბიექტს კანონი ავალდებულებს, რომ ყოველი მესამე განსხვავებული სქესის წარმომადგენელი იყოს. ამ რეგულაციის მიზანია, რომ ქალთა ჩართულობა და მონაწილეობა პოლიტიკურ პროცესებსა და არჩევნებში, გაიზარდოს.
ახალციხეში მოქალაქეებს ვკითხეთ, რას შეცვლიან ქალები პოლიტიკაში?
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
The views, opinions and statements expressed by the author/authors and those providing comments are theirs only and do not necessarily reflect the position of the Foundation or the Center. Therefore, the Open Society Georgia Foundation and Georgian Center for Strategy and Development are not responsible for the content of the information material.