საზოგადოება
კეთდება ერთი, ფუჭდება მეორე - ვალეში დაზიანებული გზის საფარის მოწესრიგებას ითხოვენ
ქალაქ ვალეს მაცხოვრებლები კორპუსების უკან მდებარე ტერიტორიების მოწესრიგებას ითხოვენ. აქ "გაერთიანებული წყალმომარაგების კომპანიას“ სასმელი წყლის მილები გაჰყავს, სამუშაოების დასრულების შემდეგ კი ტერიტორიაზე გავლა შეუძლებელი ხდება.

სასმელი წყლის მილების გაყვანა ვალის მთელ ტერიტორიაზე მიმდინარეობს. რიგ მონაკვეთებზე სამუშაოების დასრულების შემდეგ, კომპანია მილებს ისევ მიწით ფარავს და ტერიტორიას ტოვებს. ერთ-ერთი მონაკვეთიდან გასვლისას პრობლემა შეექმნა თავად კომპანიის სატვირთოსაც. მოუწესრიგებელი გზის საფარის გამო, სატვირთო ავტომობილი მიწაში ჩაეფლო და რამდენიმე საათიანი მცდელობის შემდეგ, სხვების დახმარებით გაიყვანეს.

გზის საფარი, რომელიც „გაერთიანებული წყალმომარაგების კომპანიის“ მიერ აყალო მიწით იფარება, წვიმიან ამინდში განსაკუთრებით საშიშია, რადგან გზის ზედაპირზე ავტომობილის საბურავები სრიალებს და გადაადგილება უსაფრთხო არ არის.

რამდენიმე დღის წინ დასრულებულ მონაკვეთებზე სილა და ქვა-ღორღი დაყარეს.

ადგილობრივების თქმით, მდგომარეობა არც ამით გამოსწორებულა. წვიმიან ამინდში გადაადგილება აქ ისევ შეუძლებელია.

პრობლემაა ისიც, რომ ამ ტერიტორიებიდან ტალახი ქალაქის ცენტრალურ ტრასაზე ჩამოდის. წვიმიან ამინდში ვალის ტერიტორიაზე, გზის ნაწილი მთლიანად ტალახიანი წყლითაა დაფარული, მზიან ამინდში კი გზის ამ მონაკვეთზე მტვერი წარმოიქმნება.

„გართიანებული წყალმომარაგების კომპანიის“ სამცხე–ჯავახეთის რეგიონულ ფილიალში აცხადებენ, რომ ვალეში დაზიანებული გზის საფარის აღდგენა მათ არ ევალებათ. კომპანია დაზიანებულ მონაკვეთებს მხოლოდ თავდაპირველ მდგომარეობაში მოიყვანს.

„პროექტი სახელმწიფოს დაკვეთით ხორციელდება. თავისთავად ცხადია, რომ გზის საფარი მაგ მდგომარეობაში ვერ დარჩება და მოწესრიგდება ისე, როგორც იყო. თუმცა კონტრაქტორს არ ევალება გზის აღდგენა. გზის საფარს უკვე სახელმწიფო აღადგენს“ – აცხადებს რეგიონული ფილიალის მენეჯერი გიორგი გრიგალაშვილი.

ახალციხის მუნიციპალიტეტის მერიაში განმარტავენ, რომ ამ ეტაპზე დასკვნითი სამუშაოები მიმდინარეობს, რომლის დასრულების შემდეგაც მერია კონტრაქტორ კომპანიასთან ერთად პრობლემის აღმოფხვრაზე იზრუნებს.

"ამ ეტაპზე , ქალაქ ვალეში წყლის სისტემის რეაბილიტაციის ძირითადი სამუშაოები თითქმის დასრულებულია, მიმდინარეობს გამრიცხველიანებისთვის ორმოების ამოღება. სამუშაოების დასრულების შემდეგ, კონტრაქტორ კომპანიასთან ერთად, მუნიციპალიტეტიც ჩაერთვება და მოგვარდება არსებული პრობლემა" - აცხადებენ მერიის პრესსამსახურში.

პროექტის ფარგლებში, ვალეში დამატებით შვიდი ჭაბურღილი ეწყობა, საიდანაც სასმელი წყლით მთლიანად ქალაქი ახალი მაგისტრალური ქსელის მეშვეობით, 24 საათის გამავლობაში მომარაგდება.
Facebook Twitter
სხვა სიახლეები
ამინდი
ახალციხე 10 °C
img
ახალქალაქი 7 °C
img
ასპინძა 9 °C
img
ადიგენი 17 °C
img
ბორჯომი 11 °C
img
თბილისი 14 °C
img
აბასთუმანი 9 °C
img
ბაკურიანი 6 °C
img
ნინოწმინდა 7 °C
img
ვალუტა
AMD
AMD
1000
6.8978
EUR
EUR
1
2.8837
RUB
RUB
100
2.8914
TRY
TRY
1
0.0829
USD
USD
1
2.6755
კალენდარი
«« მაისი  »»
2930 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 12
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
The views, opinions and statements expressed by the author/authors and those providing comments are theirs only and do not necessarily reflect the position of the Foundation or the Center. Therefore, the Open Society Georgia Foundation and Georgian Center for Strategy and Development are not responsible for the content of the information material.