აქვთ თუ არა მოსწავლეებს სოფლებსა და ქალაქებში განათლების მიღების თანაბარი შესაძლებლობები?
23.02.2020
“2018 წლის სექტემბერში „საერთაშორისო გამჭვირვალობა – საქართველომ” (TI) გამოაქვეყნა კვლევა სასკოლო განათლების შესახებ, რომლის მიხედვით, ბოლო 6-7 წლის განმავლობაში ქართული სასკოლო განათლების ხარისხი თითქმის არ შეცვლილა.
„საერთაშორისო გამჭვირვალობა – საქართველოს“ დაკვეთით CRRC-ის მიერ ჩატარებული კვლევის მიხედვით, 45% მიიჩნევს, რომ საქართველოში სასკოლო განათლების 45 პროცენტი საშუალო ხარისხისაა, 18 პროცენტის აზრით ხარისხიანია, ხოლო 32 პროცენტის თქმით – უხარისხო.
ახალციხეში გამოკითხული მოსახლეობის ერთი ნაწილის თქმით, ქალაქის სკოლებში განათლების დონე ბევრად მაღალია, რადგან დიდი პრივილეგიბი აქვთ. მეორე ნაწილი კი ფიქრობს, რომ სოფლებში ბავშვები მეტად არიან მობილიზბულნი, რადგან ცოტანი არიან და განათლებას რეპეტოტორის გარეშე იძენენ.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
The views, opinions and statements expressed by the author/authors and those providing comments are theirs only and do not necessarily reflect the position of the Foundation or the Center. Therefore, the Open Society Georgia Foundation and Georgian Center for Strategy and Development are not responsible for the content of the information material.