მოკლევადიანი პროდუქტები და ელექტრონული ფული - მეწარმეები გადარჩენის გზებს ეძებენ
13:02 / 25.07.2020
წერტილოვანი მარკეტინგი, ბიზნესის საჯარო რეკლამირება, დაბალბიუჯეტიანი პროდუქტების შექმნა, მცირე სოციალური აქტივობები და ონლაინგადახდის სისტემის დანერგვა - ეს ის მინიმალური სერვისებია, რომელიც კრიზისული ვითარების დროს ბიზნესის გადარჩენის ერთერთი აუცილებელი პირობაა.
როგორ უნდა გადაარჩინონ ორგანიზაცია მცირე და საშუალო ბიზნესის წარმომადგენლებმა, რომელ ვალუტაში უნდა გააკეთონ დანაზოგი, რა უნდა გაითვალისწინონ მენეჯერებმა და პანდემიის პირობებში სად უნდა ეძებენ გამოსავალი - ,,ციფრულ ქართველად" წოდებული ალეკო სუდაძე მეწარმეებს მოკლევადიანი პროდუქტებისა და სერვისების შექმნისკენ და ელექტრონული ფულის გააქტიურებისკენ მოუწოდებს.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
The views, opinions and statements expressed by the author/authors and those providing comments are theirs only and do not necessarily reflect the position of the Foundation or the Center. Therefore, the Open Society Georgia Foundation and Georgian Center for Strategy and Development are not responsible for the content of the information material.