ახალციხის ტელეკომპანია “მე-9 არხი” აცხადებს ვაკანსიას სარეკლამო
აგენტების პოზიციებზე.
ახალციხის ტელეკომპანია “მე-9 არხი” აცხადებს ვაკანსიას
სარეკლამო აგენტების პოზიციებზე.
- ორგანიზაცია ეძებს კანდიდატებსახალციხისოფისისთვის
- სამუშაოგანაკვეთი:სრული
- ასაკი – 17 წელს ზემოთ (ზედა ზღვარი არ არის შეზღუდული)
- საშუალო განათლება, სასურველია უმაღლესი განათლება
(არააუცილებელი)
- MS Office-ის პროგრამების ცოდნა
- გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება (სასურველი)
- ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა საშუალო დონეზე
(არააუცილებელი)
- ხელფასი: შეთანხმებით
აპლიკანტების მიღების დაწყების თარიღი: 23/11/2016
დასრულების თარიღი: 6/12/2016
აპლიკანტებმა საკუთარი CV უნდა გადმოგზავნონ შემდეგ მისამართზე:
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
აპლიკანტების შერჩევის პროცესი ჩატარდება 2 ეტაპად:
- 1-ელი ეტაპი: 7 დეკემბერს შეირჩევიან სასურველი კანდიდატები
(მოხდება გადარჩევა);
- მე-2 ეტაპი: 8-9 დეკემბერს ჩატარდება ინტერვიუ/გასაუბრება
წინასწარ შერჩეულ კანდიდატებთან.
შერჩეულ აპლიკანტებს ჩვენი თანამშრომელი დაუკავშირდება არაუგვიანეს
7დეკემბრისა (7/12/2016)
სამუშაოს დეტალური აღწერა:
- სთავაზობს არსებულ და პოტენციურ სარეკლამო და სასპონსორო
დამკვეთებს სარეკლამო შეთავაზებას.
- მომსახურებას უწევს არსებულ და პოტენციურ სარეკლამო და სასპონსორო
დამკვეთებს.
- ყოველდღიურად უკავშირდება წინასწარ გაწერილი გეგმის შესაბამისად
პოტენციურ სარეკლამო და სასპონსორო დამკვეთებს, აცნობს და სთავაზობს
მათ სარეკლამო შეთავაზებას (მომსახურების ჩამონათვალი, ფასი,
პირობები, ფასდათმობის პირობები და ა.შ.)
- ყოველი სამუშაო დღის ბოლოს უზრუნველყოფს ჩატარებული სამუშაოს
თავმოყრას და ორგანიზებას ელექტრონული ფორმით.
- ათანხმებს და აკორექტირებს პოტენციური მომხმარებლების სიას
(მომდევნო კვირის სამუშაო გეგმას) მენეჯერთან ყოველი სამუშაო კვირის
დასასრულს.
- წინასწარ სწავლობს პოტენციურ მომხმარებლებს/მათ პრეფერენციებს და
აკორექტირებს სარეკლამო შეთავაზებას შესაბამისად.
- სწავლობს და ეცნობა რეგიონის ბაზარს, ადევნებს თვალს რეგიონის
განვითარებას ბიზნესის ჭრილში (ახალი ბიზნეს-ობიექტების გახსნა,
ძველის დახურვა, ძველის გადაადგილება და ა.შ.), აკორექტირებს და
ასწორებს პოტენციური და არსებული მომხმარებლების საკონტაქტო
მონაცემებს.
- უზრუნველყოფს მენეჯმენტს კონკურენტების შესახებ ინფორმაციით
(კონკურენტების ფასები, შეთავაზება, კლიენტები და ა.შ.)
- იძლევა დასაბუთებულ რეკომენდაციებს შეთავაზების (მომსახურება,
ფასი, დასდათმობა) კორექტირებასთან დაკავშირებით.
- აანალიზებს და სწავლობს არსებული და პოტენციური მომხმარებლების
შესაძლო/არსებულ პრობლემებს, ცდილობს, მოუძებნოს მათ გადაწყვეტა
ოპტიმალური მომსახურება/ფასის შეთავაზების გზით.