"გასაბჭოებიდან დღემდე არაფერი შეცვლილა" - რა ვისწავლეთ 100 წელიწადში
25.02.2021
25 თებერვალი საქართველოს ოკუპაციის დღეა. ქვეყნის გასაბჭოებიდან 100 წელი გავიდა. საქართველომ დამოუკიდებლობის მოპოვება შეძლო, თუმცა ამ ხნის განმავლობაში, რუსეთმა არაერთხელ მოახდინა ქვეყნის ტერიტორიების ოკუპაცია.
გასაბჭოებიდან ზუსტად ერთი საუკუნის შემდეგ ახალციხეში მოსახლეობას ვკითხეთ, რა ვისწავლეთ ოკუპაციით და რა შეიცვალა მას შემდეგ საქართველოს ჩრდილოელ მეზობელთან ურთიერთობებში.
ახალციხეში, მოქალაქეების აზრი ორად გაიყო. ნაწილი ფიქრობს, რომ საუკუნის წინანდელი ოკუპაცია საქართველოსთვის გაკვეთილი ვერ აღმოჩნდა და ქვეყანა ისევ რუსეთული გავლენის ქვეშ არის. მეორე ნაწილის აზრით, 100 წლის წინ საბჭოთა რუსეთს საქართველოს ოკუპაცია არ მოუხდენია და აქედან გამომდინარე, ქვეყანამ რუსეთთან ურთიერთობა უნდა დაალაგოს.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
The views, opinions and statements expressed by the author/authors and those providing comments are theirs only and do not necessarily reflect the position of the Foundation or the Center. Therefore, the Open Society Georgia Foundation and Georgian Center for Strategy and Development are not responsible for the content of the information material.