ეთნიკური უმცირესობებით დასახლებულ რეგიონებში მცხოვრებ ბავშვთა საგანამანათლებლო საჭიროებების კვლევის შედეგების პრეზენტაცია, ახალციხეში გაიმართა.
კვლევა 2016 წელს სამცხე–ჯავახეთში, შიდა და ქვემო ქართლში ჩატარდა და სამ ძირითად საკითხს ეხებოდა: სკოლის მიტოვება, ნაადრევი ქორწინება და ბავშვთა შრომა. ეს ის ძირითადი მიზეზებია, რაც მოსწავლეების ცუდ აკადემიურ მოსწარებასა და სწავლის შეწყვეტას იწვევს.
შედეგებიდან გამომდინარე, ორგანიზატორებმა პოლიტიკის დოკუმენტი შეიმუშავეს, სადაც პრობლემების მოგვარების გზები და რეკომენდაციებია მოცემული.
ახალციხელების მოსაზრებების გასათვალისწინებლად, შეხვედრაზე თვითმმართველობისა და საზოგადოებრივი ორგანიზაციების წარმომადგენლები, რესურსცენტრებისა და სკოლის დირექტორები, პედაგოგები და სტუდენტები მიიწვიეს.
მონაწილეების მთავარი რეკომენდაციები სახელმწიფოს მხარდაჭერა, საკანონდებლო რეგულაციები და საზოგადოების ინფორმირება იყო.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.
The views, opinions and statements expressed by the author/authors and those providing comments are theirs only and do not necessarily reflect the position of the Foundation or the Center. Therefore, the Open Society Georgia Foundation and Georgian Center for Strategy and Development are not responsible for the content of the information material.